Los Angeles is so fun =)

jaha, nu har det gatt nagra dagar sen jag skrev men jag har liksom inte haft tid att skriva.
Igar var vi pa Universal Studios och det var haftigt. Vi sag massa olika studios och vi sag faktiskt gatan dar dom just nar vi akte forbi holl pa att spela in nya avsnitt av Desperate Housewifes, Wisterialane =)
Och sa sag vi en kortfilm med Shrek pa 4 D. Det var riktigt haftigt. Och sa akte vi Jurassicpark attraktionen - typ en blandning av colerado och flumeride men 100gg coolare.
Och en bergodalbana med mumien. forst akte den jattesakta sa man sag massa mumier och grejer, men sen stannade den och gick jattefort. som kanonen. men man visste inte att den skulle ga sa fort. och nar den hade stannat sa akte den BAKLANGES ochstannade efter ett tag sa typ snurrade det och sa kom man  ut da man borgade. wierd. speciellt eftersom det var morkt sa man sag inte vad som skulle handa. men sag bara neonskyltar med mumier som ploppade upp nar man akte forbi dom. =)
Men det coolaste var ju The Simpson ride! Man satte sig i en vagn och man trodde typ att man skulle aka igenom en dorr till en bergochdalbana men INTE DA! Vi akte upp igenom taket till en JATTEBIG filmduk. filmduken gick assa runt hela vagnen och det var typ 3D utan glasogon eller ngt :S och sen sa akte hela vagnen med som en simulator nar man akte bergochdakbana med fam. simpson och nar man krachade ratt ner i marken och blev stoppad i Maggies mun sa fick man lite vatten sprutat pa sig sa att det kandes jatteakta.
Nu orkar jag inte skriva mer idag, men i morgon ar det Halloween och vi ska traffa Adam. Adam ar jatteschysst och han arbetar med film. Han har t ex arbetat med Lejonkungen, Jackie Chans nyaste film, som inte har kommit ut i Sverive annu. En annan film, som flera kanske kanner igen - Gladiator. och massa mer. Han ar typ musikgrejimoj sa han lagger in och fixar musik till massa filmer. Han har visat sin studio som han har i huset. eller aa, i huset brevid sitt 'mainhouse'. Den ligger ovanfor hans gym i gasthuset. Sen har han precis fixat en BIOSALONG i sitt hus. tror han har 3 badrum ?! ett "spelrum" med biljardbord och grejer. Han sa forut nar Agneta pratade med honom att han kanske hade fixat gratisbiljetter till Disneyland =) han har ju jobbat for dom sa han kanske kunde fixa det till oss. Han ar sa snall. En som biljett ar ju JATTEDYR!

Just nu kollar jag pa ett tv pa ett avsnitt pa Smallville. Dom ar jattelangt fram i tiden kan jag lova! Jag kollar inte pa smallville sa direkt, men har val sett ett avsnitt da och da ar det gatt pa tv men har har dom startat dailyplanet och folk jag aldrig sett ar med.

Jaja, nu ska jag fixa nagot och ata vanta pa att agneta kommer hem. hon ar pa nagon kurs.
Adam ringde nyss och bjod oss pa frukost imorgon. han hade tankt att ta med mig och freddy ut pa middag ikvall men han satt i ett mote och det blev sa utdraget.

Nej nu far jag SLUTA skriva. men jag vill ju att ni ska veta hur roligt vi har det =)
Jag och Freddy har legat vid poolen idag och lite sant, medans Agneta hamtade sin bil pa verkstan och lamnade hyrbilen.
Jag akskar hennes bil. det ar en stor SUV. sa mycket plats!

Nej nu slutar jag.
Puss pa er alla!
klockan ar 840 pa kvallen har nu och mitt jetleg kanns bara att bli varre och varre. :S men jag ska halla mig vaken sa lange som mojligt sa jag inte vaknar sa tidigt som jag gjort.

NEJ NU GAR JAG!
Puss

Kommentarer
Postat av: ida

Ååååh fy fan va roligt du har det! Här ska det bli snö till helgen ;( jag skulle packat ner mig själv i din resväska :D

2008-10-31 @ 14:24:13
URL: http://idaemiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0