Vinpimparn

Jag har just designat Natalie aka Britt´s blogg (www.strangeflower.blogg.se) och vi ska träffas imorgon så hon får en liten kurs i bloggdesign.
Jag ska jobba på Back Stage ikväll och jag är så trött :O
Efter att jag, jerry och elin spelat BUZZ, singstar, guitar hero och kollat på en film så gick vi till Hanna och Lisette.
Vi hade kul och lisette fick för sig att hon kan slå mig i guitar hero. haha NO WAY!. come on bitch :)
När alkoholen tog slut så beställde jag och manny vin och av vin får jag baksmälla så.... ja, jag är bakis :O
SKa försöka duscha bort baksmällan och sen jobba =O Grrrr!
Det absolut värsta är att jag missar första avsnittet av Grey´s Anatomy ikväll :( BUHU! fuck.
Jaja, thats life.
Nu ska jag duscha.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0