Bulgarien =) roligt som fan

Nu har jag kommit hem från bulgarien men jag orkar inte skriva allt som har hänt dag. Jag är så jävla trött och har ont som fan i halsen =O för mycket alkohol och cigg =P haha. Bara på Lazur - ett partyställe - så räknade bartendern till 56 tequila på 5 man, sen hade vi druckit massa annat innan på Frankos. typ tequila, banana colada, öl, massa andra shottar och sånt. DAMN. sen spydde marie på toan :P
På hela denna resan var det bara jag och Anders som inte spydde - men Anders deckade en kväll och när han vaknade såg han ut som ett monster. Jag säger bara EYELINER! ;) hahaha. hela han var nedkladdad (A)
Jag har inga bilder nu för dom är på kameran som är hemma hos marie och robin men bilderna är så jävla ROLIGA =)
Det kommer, JAG LOVAR!
Jag vet att ni som läser detta inte fattar vad jag menar men vi hade så KUL åt allt detta :
Thaithaithaithaithaithaithaithaithaithaithai - Alkoholfria drinkar - No, just looking  - Ser det barnsligt ut såhär?
HAHAHAHA :D :D :D kommer fylla ut allt detta någon annan dag när jag fått bilderna och sånt =D
la lala lala TEQUILA, la la lala TEQUILA! =P
Puss alla =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vill se bilder........NU!

Kram Maja

2008-09-04 @ 21:43:39
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0