efterlänktade bilder

Nu äntligen kommer bilderna från BULGARIEN! =)
Jag har inte alla bilderna. Ska få fler men här är några av de roligaste ;)
 
800 gram hamburgertallrik - ingen big deal för anders(Frankos)

Nya typen av näsplåster ^^ (förfest på hotellet)

Öhh? hm, jaa.. Robin och Marie på Frankos

Footfetish? HAHA!

De underbart trevliga och FULLA engelsmännen vi träffade på Frankos

Gruppbild på Frankos =)

Yeah! Frankos igen :P

Efter X antal drinkar, tequilashottar och massa annat gott börjar vi bli LITE fulla =D

Som sagt.. fulla

Behöver jag säga nått mer än fulla?

Nedanför Robin sitter en finne som bara kunde säga FY FITTA på Svenska

Jaaaa.... fulla...

Efter en sån här kväll går man hem och deckar.. Det ska man INTE göra om Sara är i närheten.
Jag kan få för mig att vi ska ha lite roligt med den deckade personen och det hade vi =)
Jag och Marie målade på som bara fan =)

Det färdiga resultatet

Oooops, han vaknade!

Och försökte tvätta av sig allt, men missade lite. hahaha =)

Efter en sån kväll kan men inget annat än och sova på morgonen.
Om man inte blir väckt av kameran det vill säga..
Jag hatade Marie den morgonen.. LÅT MIG SOVA!!! (jag ligger längst bak i bilden)

Och sova.. ?!

Tequila linor.. HAHA, nya trenden att shotta tequila på. Genom näsan.. NOT GOOD (lazur)

MITT HÅÅÅR! robin din jävel(lazur)

uhh, nu orkar jag inte skriva mer.. nu får ni bara lite bilder


Kommentarer
Postat av: Maria

Det ser i alla fall ut som ni hade riktigt kul.

Kommer ni i håg NÅGOT från resan=)

Kram Maja

2008-09-19 @ 15:36:20
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/
Postat av: Maria

Uppdatering?

Uppdatering??????

UPPDATERING!!!!!

Kram Maja

2008-09-26 @ 19:51:02
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0