No pics yet

jag har inte fått bilderna ännu =( men jag ska till Marie i morgon så då ska jag frsöka och komma ihåg och ta med kameran =) Annars inget speciellt som har hänt. Är rätt så sjuk. förkyld som en lama och halsfluss som en papegoja. =( men ändå så har jag jobbat i helgen och jag är SUKT SUGEN på sushi. MUMS!
Igår körde ag min kusin också och hon är smart! ... not. Hon satt och höll på med fläktarna i bilen och emma frågade om hon inte kunde bestämma sig. Jo det kan jag men jag har inte riktigt fattat hur man STÄNGER AV imman.
Nu ska jag fixa nått och käka. åt makaroner 5 inatt hos Linda när vi kom hem till henne. :P hahha
Lovar att fixa pics så fort som möjligt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0