there is hells kitchen and there is my kitchen

Här är det som jag så fint har fixat i köket och lite annat ;)


 Mina nya vinglas som jag velat ha jättelänge och tog äntligen tummen ur... och köpte =)
Min nya fina och ROSA stekpanna =)


Jag länktar till Los Angeles :) Nu är det nära, inte ens en månad kvar!
Den 27/10 sticker jag tidigt på morgonen och flyger till usa ! fattar knappt att det är sant, asså usa är väl inte så jätte WOW egentligen men för mig är de det. vet inte varför men det är mitt favorit resemål som jag velat åka till typ hela mitt liv. och nu sticker jag snart =) YEEEEEEY =D

Och Johanna, jag lovar att inte bli känd utan att du får vara med =P HAHA =)

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha det var gulligt av dig :D:D Puuss pusss

2008-09-30 @ 11:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0