Back Stage - MIMIKRY

Inatt så var jag bartender på Back Stage och MIMIKRY spelade =)
Jag är numera ägare av ett av deras plektrum :P
När jag jobbade så var det en norsk tjej som snubblade och ramlade och fick ett ytte pytte sår i handen men det blödde som fan så jag fick leka sjuksköterska också. Såret var typ 2 mm stort och på golvet var det så mycket blod att det såg ut som om någon blivit mördad på platsen och jag var också helt täckt av blod, så det blev typ 5 minuter skrubba skrubba bort blod på mig innan jag fortsatte att jobba... :P
Men annars så var det en toppenkväll, eller aa, förutom alla fulla idioter det var igår :S
Men de flesta där är asgrymma =)

Ikväll så ska jag jobba i baren igen ^^

PussPuss


Kommentarer
Postat av: Linda!

OCH SÅ SKICKAR DU INTE TILL DIN KUSIN OCH SÄGER ATT MIMIKRY SKASPELA DÄR =@

Hehe nä skoja bara har redan sett dom =p..

Men hade vart kul att kolla på dom =)

Puss

2009-08-30 @ 21:50:11
URL: http://asomilinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0