Känner mig mobbad...

Det gick jättebra hos bossen förut och Sophie kommer snart få gå på provpass :)
Hon åkte tillbaka till Lerum förut så nu sitter jag helt mobbad framför GH och datorn :P
Imorgon så kommer hon tillbaka med Janna och vi ska till tatueringsstudion för att Janna ska göra en tattoo =)
Jätte snygg verkligen =)
Sen på kvällen så ska dom till Ann, som fyller år och då blir jag helt mobbad - yttligare en kväll. =O Har ju vant mig med hennes sällskap nu så känner mig helt handikapp när hon inte är här och kan serva mig :P haha!
Men snart så blir vi grannar =)
 Vi ska ha var sin tvåa dörr i dörr =) wihuuu!
VILL FLYTTA NU, helst igår redan! =)
Fast min lägenhet är fiiinare än hennes ;)
fast dyrare såklart =/
Plus att jag får balkong och inte hon!! HAHA!
Fast hon kommer ju bruka min balkong ändå när det är soligt ute ;)

På måndag har jag ett löfte till mig själv  - SLUTA RÖKA,
och jag har Sophie som slår mig på fingrarna om jag går inärheten av en cigarett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0