måndag

Måndag idag då.. 
Har inte gjort så mycket förutom att jag har tvättat och lagat middag. Annars bara legat och latat mig typ (A) Spelat lite ps3 och kollat på film -
Bring it on och dude, where's my car?
Har också O.C maraton, men idag har det faktiskt inte blivit något nytt avsnitt - ännu. men det kommer väl :P

Igår var brorsan här och mobbade sönder mig! låg och höll på att somna så hör jag dörrklockan.. han var på riktigt jävelhumör så han typ satt och petade på mig när jag höll på att somna och var allmänt jobbig. men jag tycker om honom ändå.. sen när han gick så var jag så övertrött så jag somnade inte förens typ 4 på natten..

PussPuss

Kommentarer
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

jo du jobbigt e de.. jag har oxå många som gått bort åh det e så jobbigt uscha :S



Du svara gärna på min fråga i det senaste inlägget =)

2009-08-11 @ 00:02:34
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

ah okej =) har du haft en bra dag då ?



va gärna me i min korta tävling som pågår just nu se senaste inlägget !

2009-08-11 @ 16:25:48
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0