Party

Var på väg och skulle parkera på mamiiis parkering förut eftersom jag skulle fixa med hennes dvd som inte ville funka som hon ville, så träffade jag P som frågade om jag skulle med henne, sandra, vivvi och sara på kina restaurang, och så fick det bli.. Efter kinamaten så gick jag, P och hundarna till hundgården och satt och snackade massa skit. Detta skitsnacket blev till fest på torsdag - men inte vad för fest som helst!!,, vi ska klä ut oss och sen gå på Back Stage ^^ HAHA =D
P ska ha på sig en blond peruk och vara "tjejig", jag ska också få på henne ett par pumps =) Hon kan inte gå i klackar så det kommer bli kul =P
Jag kommer att vara en Bunny och Sandra har vi inte bestämt hur hon ska klä ut sig ^^

Men nu så ska jag duscha eftersom man kan bli rätt smutsig när man är i en lerig hundrastgård med två rottisar =P

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0