Vimmel

Vimmelbilder 

Nu har vimmelbilderna kommit ut på Back Stage från i fredags =)
Så nu är det bara att vänta tills vimmelbilderna från igår kommer ut också ^^ hehe.

Igår så var Sophie med mig på Back Stage på provpass och det gick jättebra :)
Jag satt brevid och chillade och tjänade cash ;) Många som var avundsjuka på mitt jobb igår. (A)
Det var en gubbe som blev så full att han inte ens kunde stå på benen och han tafsade på alla brudar så jag gick och hämtade Josef (vakten) och kastade ut han ^^
POWER TO SARA ;)
hehe.

Idag blir det ännu en chillkväll på jobbet för mig, Sophie skall vara på provpass med mig igen och vi jobbar ikväll på Butlers.

PussPuss


Kommentarer
Postat av: Frida

Gud vilken fin bakgrund du har!:)

2009-08-20 @ 11:16:35
URL: http://tippie.blogg.se/
Postat av: Linda!

va är de för adress till Back Stage?!

Puss

2009-08-22 @ 19:35:27
URL: http://asomilinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0