Besviken

Igår var jag med Tanja en stund i stan och hemma hos henne och brottades med Molly. Grrr! :) Sen åkte jag till Marie och Robin och förfestade och sen blev set Lipz. Shit vad lite folk det var ! det var så tråkit där så jag och Marie gick hem redan vid 12! men, men... vad ska man göra ? Blev riktigt besviken för jag trodde att det skulle vara massa folk eftersom löningen och studiebidraget kom för inte så länge sedan :/
Har nyss varit ute med Ozzy i över en timme och han fick leka med en valp som heter Nova :) Så söt hon var, hon var så fluffig och såg ut som en isbjörn för hon var helvit också :P
Nu är jag hemma hos Mamiii och ska greja lite ingör kalaset imorgon :)
Nu tror jag inte att jag har något mer att skriva denna gången :P

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0