En jätterolig helg och en konstig dröm

Nu har jag precis hållt på att fixa min kusins Jessica´s blogg. Den blev inte riktigt som jag hade velat att den skulle bli men vi får hoppas att Jessica är nöjd :)

Igår så vaknade jag upp hos Anders och Andreas efter en ganska tuff kväll. (A) Lite senare så kom Marie dit eftersom Andreas hade passat Anton och vi kollade först på Lilo och Stich eller hur det nu stavas :P och sen på Ice Age som jag tror vi vuxna tykte var roligare än lilla Anton =P haha, den filmen blir ju aldrig gammal :P Jag och Marie gjorde lite mat och sånt också.
Senare på eftermiddagen gick jag hem till Mamiii och städade undan efter festen och sen gick jag till Tanja & Martin och kikade på Pineapple Express som var gött sjuk. Drömde att jag blev nertagen i deras marianaodlarställe och hitler var chef och grejer och jag var tvungen att rulla massa joinar fast dom såg ut som cigarrer och luktade choklad :S sen skulle man pensla dom med ägg och strö på kokos. HAHA det var sjukt :S dom hade massa typ slavar som stog där nere och hitler tykte jag var den bästa för att jag var så snabb fast ändå nogrann. haha fan vad wierd dröm. aja iallafall, så kollade vi på den filmen och åt chips och popcorn och sånt :) Men jag var ganska trött eftersom Anton vaknade så tidigt och då vaknade jag också. så jag gick hem till mamma och la mig eftersom jag kände fortfarande att jag inte kunde sätta mig bakom ratten på kvällen. haha, det var så illa i lördags asså :P hahah :D
Har haft en störtskön helg iallafall :D

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0