Jell-o shots :)

YES, jag vet att jag har segat medd uppdateringen, IGEN!
I helgen så jobbade jag och hjälpte mamiii att flytta.
aa, det var lite uppdatering iallafall :P
Idag så var jag och Tanja och hämtade hennes bil i Vänersborg som hade varit på service. Sen åkte vi och fikade, det är ju faktiskt fettisdagen idag! Men vi köpte var sin budapestbakelse istället för semla :P hehe. Sen var vi ute på Överby och mamiii var med så hon fick köpa lite hundmat och sånt.
Sen käkade vi på donken och jag råkade få med mig ca 100 ketchupmuggar (A)

Det är ju för att jag har gjort Jell-O shots som vi ska ta på lördag. :) Är ju äntligen ledig på en helg så då får man ju supa till det lite :)
 
mmm namnam - jell-o shots :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0