Nu har jag segat med uppdateringen igen.. jag vet..

yes, nu var det ett tag sedan jag skrev. igen... jag vet men jag har inte orkat eftersom mitt internet har ett eget liv :/
jag kommer inte riktigt ihåg vad jag har gjort i veckan men i torsdags var jag med Freddy och Filip, som är mina kusiner, på badhuset. dom var här i 2 dagar och hälsade på från Göteborg. Sen åkte jag till Tanja och Martin. Igår var jag också hos Tanja och Martin. Irma och Juhani var där också och vi käkade tacos. Innan jag åkte till Tanja så var jag och åkte skridskor med Marie och Anton. Fast jag har ju inga skridskor så jag sprang brevid Anton och höll hans hand för att han ville åka snabbt. Måste skaffa mig ett par skridskor asså. det är ju askul =) sen efter tacosen var det time att åka till jobbet. Hade inte mycket att göra, bara 5 killar på hela kvällen. det lät lite fel, men 5 spelare asså, haha. Igår var det fredagen den 13e och INGET ILLA hände mig ! WOOOOOOW :P men det kommer väl idag bara för det =/  Sitter i BJ på Olearys ikväll och efter jag jobbat så har jag lovat att köra hem min kusin Linda. usch vad snäll jag är :P hehe.
varför bo i Nossebro då LINDA ?! hahaha :) jaja, iallafall. :)

Idag fyller Jessica år så:
GRATTIS kussen :)
hoppas din dag blir bra =)

PussPuss

Kommentarer
Postat av: jessica

tack så mkt..kalaset blir på lördag kl 16:00:) har en ny blogg oxå då min vart förstörd:(

2009-02-17 @ 21:25:19
URL: http://mammatilltrebusungar.blogg.se/
Postat av: Denise

Hej kika gärna in på min blogg och om du gillar den kan du väl vara snäll och rösta på mig här http://fia.blogg.se/2009/march/rosta.html#comment

Jag skulle bli så glad, och jag är nummer 13 på listan bland veckans bloggar.

Ha en bra dag och tack i förhand<3

2009-03-31 @ 19:12:04
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0