helgen

I fredags så sov jag ju inte så mycket som sagt och åkte och tränade sen jobbade. Efter jag jobbat så ringde johan så jag åkte och träffade han och kim en stund. eller aa, till 5 på morgonen =P kim gick och la sig tidigt så jag och johan satt och tjötade ett tag.
Sen somnade jag vid 6 eller 7 kommer inte ihåg och vaknade 5 på eftermiddagen =P det var skönt att sova iallafall =) sen upp och jobba igen och hem och försöka sova. somnade efter en stund och på onsdagen så åkte jag till Tanja och Martin en stund och kikade på 2 filmer och tjötade =) idag så har jag varit i stan och gjort lite ärenden och sånt och ligger hemma och glor lite på tv.

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0