Igår..

 ..var jag på volleybollträningen och tror att jag måste trampat snett eller något =/ har förbannat ont i foten. men det går väl över =)
Det jag fruktar mest är att missa serven eftersom att vi då måste göra 5 armhävningar och der SUGER jag på! jag kan knappt göra "tjejarmhävningar" =P haha. men jag missade bara två servar så det blev bara 10 armhävningar =D lycklig över det =P
idag har jag inte gjort så förfärligt mycket. hjälp mamiii packa lite eftersom hon ska flytta. Jättelångt bort ! ! ! HELA TRE LÄGENHETER ! =O hehe, hon ska byta med en granne som vill ha en trea och mamma behöver ju inte det så hon byter till en tvåa istället.

Imorgon ska jag jobba på Olearys och så ska jag.. hm, vad ska jag göra mer?...
Jo, jag har volleybollträning. men that's it tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0