roadtrip ?

Jag har kommit på vad jag ska spara cash till! Något som jag VERKLIGEN vill göra !
En roadtrip i USA :)
Fatta kul :D har tänkt på det länge och så kom jag och tänka på det fina landskapet som var i Los Angeles och tänkte vad kul att bara åka var man vill, när man vill och i det underbara usa. hade jag inte vetat att jag skulle få hemlängtan så hade jag nog flyttat till amerika. men man kan ju alltid ha det som semestermål på önskelistan :)
Men nu kommer alla mina extracash att läggas undan så jag förhoppningsvis kan återvända till usa och göra en roadtrip =) hyra en bil och bara glida på vägarna :P ushabuscha vad kul det hade varit =)
om någon vill åka med mig om något år eller så, får ni börja samla cach och säg till mig :) inte kul att åka ensam heller :P

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0