Södermalmsbloggare nästa

Igår var jag och Tanja i stan och fikade och kikade runt lite i stan. Tanja köpte ett par jeans och en snygg tshirt. Jag tog bild på min SEMLA men hittar inte sladden till mobilen, eller aa, orkar inte ta fram den (A) annars hade jag lagt upp en bild så jag hade varit en riktig södermalmsbloggare :P haha. men jag ska fixa in den imorgon om jag orkar :P
Sen åkte jag till träningen, och efter det åkte jag hem till Tanja och Martin en stund igen. Sen hem och gjorde ingenting. bara slappade..

Ikväll så ska jag stå i baren på Lipz så det är nog bäst att sätta igång och fixa sig :)

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Gynning

Trevlig helg! Kram

2009-01-23 @ 11:00:48
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0