Trötter..

ikväll blire jobba i black jacken på olearys. är väldigt trött eftersom jag somnade vid halv 6 imorse och vaknade klockan 9 så har bara sovit 3.5 timmar inatt :S och volleybollträningen på det. grrr, jag vill sova. men det får väl bli ca 4 red bull på olearys så kanske jag vaknar till :P

Igår var jag hemma hos Tanja och Martin och träffade deras lilla söta doggy som dom köpte igår. Molly heter hon och hon var gudars så söt =) när jag åkte hem vid halv 1 inatt så blev jag såklart stopad av polisen för sjunde gången =S så polisen hann inte ens gå ur bilen förräns jag stog ute redo med körkortet och väntade på att han skulle ta fram promillemätaren eller vad det heter :P
- har du gjort detta innan?
- ehh aa, några gånger.

hepp, off to work - kom så jag får något och göra :)

PussPuss


Kommentarer
Postat av: Maria

Skit i redbullen!

Jag har hört att tandpetare har bra effekt på att hålla nån vaken=)

Kram Maja

2009-01-17 @ 19:27:03
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0