Stockholmsbimbon

Idag så har jag varit hos Tanja och vi käkade lite kinamat och hade massa konstiga konversationer. När jag härmade en stockholmsbimbo, (fast jag fick inte riktigt till dialekten som jag ville. lät faktiskt inte alls som stockholmska, men men..) så sa jag massa sen kom öööhm, och sen så sa jag något mer och sen sa jag öööhm igen. efter ett tag så la vi märke till det och skrattade massa. Sen skulle jag fortsätta med meningen och startade jag med att säga öhm och då skrattade vi igen. :P så jag kom inte så långt i min lilla "berättelse" så jag fick sluta. =P

Nu så ligger jag och kollar på tv och funderar på om det är dags att försöka sova, men kommer ju ändå inte somna förrens vid 5 eller något.

Nu är jag snart 20 =D bara 23 timmar kvar ;) håller räkningen vettu =)

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0