Tanja get this point

Idag var jag med Tanja i stan och kikade runt lite. Jag hade kollat på en tunika/klänning på Gina Tricot förra veckan, som Tanja tvingade mig att prova. Så hängde jag den på galgen och så tog hon den ur provhytten! så fattade att hon skulle köpa den, så jag fick på mig kläderna snabbt som tusan fast lite skevt och skorna på sné och sprang efter henne. Men hon köpte den som födelsadagspresent och så köpte hon ett par coola strumpbyxor på Lindex till mig också :D
TACK!
Jag tänker inte lägga ut bilder, eller säga hur de ser ut för det ska jag ha på mig på lördag =)
Kan ju inte spoila the outfit!

Sen åkte vi ut till Överby och kikade i massa affärer och Tanja köpte kläder som hon också ska ha på sig på lördag :)
Så var vi inne på .. shit jag kommer inte på vad affären heter :S, aja sak samma. så såg jag en kjol som jag hade sett en liknande i en annan affär. Tanja bara, aa den fanns på Gina. Jag bara neesh den var på Sisters. så sa vi emot varandra ett tag så sa Tanja, aa men vi går tillbaka och kollar då. Jag bara, aavisst! Och hela vägen tillbaka så sa jag haha, den finns på sisters.
men OJ, jag hade visst fel :( haha, jag trodde verkligen att det var på sisters :P haha, men jaja, får väl låta Tanja ta 1 poäng denna gången =P

Och igår fick jag en present av Martin också - teflonkastruller :) det är asbra ju! så slipper man bränna fast käket, speciellt ris är jag en hejare på att bränna. men NO MORE :P

Sen har vi suttit hos Tanja och hennes syster Irma och hennes boyfriend Johani var där en stund och tjötade och sånt.
och nu ligger jag och kikar på tv och hoppas på att kunna sova ganska snart.

PussPuss


Kommentarer
Postat av: Tanja

Mohaha, ja men det är så när man är best ;D

2009-01-30 @ 14:46:05
URL: http://tanjaritasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0