GRATTIS x 2

Jahopp, idag var det 2009 då.

Ett stort GRATTIS till Maja som fyller idag den 1/1. så jag vet inte om det var för dig eller nyår vi drack champange för på 12 slaget. :P hehe.

Idag har det inte blivit mycket gjort. Inte det att jag har varit så fruktansvärt bakis, inget alls faktiskt, men jag har ju varit så trött.
Igår var vi hemma hos Maja och Jiggan och åt god mat och tjötade och skrattade och roade varandra.
Så var vi ute och rökade och jag sa: vilken klar stjärnhimel vi har. nu kommer vi kunna se alla raketer. tydligen så hette det inte klar stjärnhimel utan stjärnklarhimel ?! jag tycker det lät bra som jag sa det :)
Jag vet att det var massa fler kommentarer jag skulle komma ihåg och skriva på bloggen men jag har glömt bort dom =/
Jag har massa fina bilder också men jag har inte orkat lagt in dom på datorn ännu.

Imorgon fyller ida år så jag säger
GRATTIS Ida
redan nu eftersom det bara är 5 min kvar till 2/1. iallafall när jag skrev detta :)

Snart dags att lägga sig. Dom andra sover och jag har en tendens till att bli väckt av Neo tidigt på morgonen den lilla skitungen =) eller så jävlas Sanny med mig och säger till Neo att jävlas med mig så att det inteär han som jävlas med mig för då kan jag ju inte slå han sen och Neo skulle jag aldrig slå. han är så liten och söt och gullig och sanny är äldre än mig så han får skylla sig själv om han jävlas med mig när jag sover. om det var någon som fattade vad jag skrev så grattis! =) haha.

OH en sak till jag kom på! Jag och Maja slogs igår också. inte på allvar, bara på skoj, men aj vilka slag hon fick in. hon är starkare än hon ser ut =P hoppas jag fick in några slag på dig också Maja ! :P

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0