Är så förälskad...

...i min nya mobil =)

Igår så var jag hos Tanja en liten stund och sen så blev det fiske.
Jag fick bara en fisk men glad för att jag ens fick det :P Jag fick upp den största abborren och den var så söt =)
Oskar fick upp en minimal gädda och Martin fick 4 abborrar.

Vid halv 2, 2 inatt så gick jag ut på nattwalken med Ozzy och åkte sedan hem och somnade inte förrens vid 7 eller nått sånt eftersom jag hade en spindel i taket så jag vågade inte sova :O

Vaknade vid 11 och fick posten. Åkte DIREKT och hämtade min telefon på posten :D yeeey =)
Den är underbar =)

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Tippie

Alltid roligt med nya telefoner!:)

2009-07-15 @ 13:57:49
URL: http://tippie.blogg.se/
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

hehe okej =)



vad gör du en regnig dag som denna då ? eller det kanske ej regnar hos dej ?



jag hoppas verkligen vänliga söta du har lust att hjälpa mej me de som står i mitt senaste inlägg ! =)

2009-07-15 @ 14:16:07
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0