Nattens bravader

Hemma igen efter en upptäcktsfärd.
Jag, Kristian, Morten och Peso var ute och cruisade och letade spökhus, fast vi hittade inga nya. Men vi hade jättekul ändå. Jag satt med benen ut genom fönstret medans Morten satt med en fot på gaspedalen och gasade och styrde ratten, jag behövde bara chilla :P så testade vi filip och fredriks påhitt - köra blind. Drog ner luvan framför ögonen medans dom sa var jag skulle svänga. det gick inte fort men vi krockade ju inte (A)
Sen gick jag till Back Stage för att se om det hade gått bra för maria - så jag kunde ta ut lön - men det gick inte :/ men det slutade med att jag fick köra hem min chef som var lite på örat. hehe.

snipp snapp snut,, nu orkar jag inte skriva mer,, så sagan tog slut.

SOOOOVA :)

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken vit blogg=) Sov gott/eva.blogg.se

2009-07-16 @ 05:29:44
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

åh har du PS3 fan va nice =) vad e det för GH spel du har då ?

2009-07-16 @ 10:44:31
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0