barnvakt

Idag så är det lite kallt tycker jag. Brrr, det är ju "BARA" 29 grader i skuggan :)
Sitter barnvakt till Neo ute i Hunnebostrand.
Jag hostar som jag vet inte vad!, har typ slem i halsen så jag hostar och det vill inte komma upp. Hostar så jag får kväljningar! blää..
Och nu så står Neo och bajsar så det luktar äckelpäckel. Får byta blöja på honom när han bajat klart. haha.

I fredags när jag var nere på chaparral så tatuerade jag mig också :) och vi gjorde massa kul. Vi var på Saloon och drack, satt i förtältet och hade allsång och drack och vi satt i trappercamp och drack. Nu låter det som om vi bara drack, men det gjorde vi faktiskt inte. Vi solade, badade och tjötade med folk och massa annat kul :)

Nu så ska jag till stranden med Neo.
Ha det bra gottfolk.

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0