Tisdag

Nu ligger jag hemma i sängen och slappar. Har varit hos Tanja i dag och chillat lite. Varit på promenix med Molly mus och spelat lite kort och yatzy.
Ska försöka få ledigt på lördag fån Black Jacken, eftersom jag fått erbjudande om att jobba i baren på Back Stage. Så hoppas, hoppas att jag får ledigt från Black Jacken :)
Gjorde några quiz på facebook och resultatet då? jo, så här blev det:
Vilken del i Stockholm hör du hemma? : Östermalm
Vilket land borde du ha fötts i? : USA
Klädstil? : Dancing Queen - sexigast på dansgolvet
IQ? : Över 100, mycket bra
Vad kan du om depressiva medeciner? : MVG - Herr/fru D.r. Psyko in the house

HÅLL TUMMARNA FÖR ATT JAG FÅR LEDIGT NU =)

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0