Torsdag - Afro

Idag är det redan torsdag och det är snart dags att jobba. Ikväll blir det Back Stage.
Annars då? hm, jo.. Igår var jag och Ozzy på Jockes jobb och han tvättade min bil :) Sen åkte jag hem och gjorde inte så mycket. Kollade på en sida om frisyrer, men jag har bestämt mig för länge sedan att inte klippa det kort igen! Jag vill ha mitt långa hår jag hade, så det gäller att spara. Men jag gjorde en frisyr av det håret jag har. Nu så har jag afro frilla :P haha. Men vet inte om jag vågar gå ut i den så det blir nog att kamma ner den till vanligt tråkigt platt innan jobbet.
Får se om jag har modet att gå ut i afro :P

Jaja, nu så ska jag diska.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0