Uppdatering

Fredag - Det hände inte så mycket. Jobbade på Olearys och det var en del studenter där och festade. Satt mest och spelade kort med Farhan - en av vakterna.

Lördag - Jobb igen på Olearys. Jag åkte dit lite tidigare än jag behövde så att jag kunde sitta i baren och slappa lite, men det sket sig. Det var överfullt av fotbollsfantaster! Gick knappt att komma fram för att det var så knöfullt. Sen klockan 22 när matchen var slut så blev det helt ödetomt. Efter ett litet tag så kom det lite festfolk. Sen kom Johan och Kim dit och kim spillde ut en halv kanna kamikaazee på mig. Nice - not. Sen blev han så full och bara försvann. Då hade han tagit en taxi hem, fyllekajan. Eftersom Johan skulle sovit hos honom och han inte svarade när johan ringde så fick han sova hos mig. Innan vi somnade så kollade vi på massa gamla kort och sen kollade vi på Chuck och Larry men somnade efter typ 5 min.

Söndag - Var helt död hela dagen och åkte en sväng till mamiii. Somnade på soffan en stund och sen åkte jag hem. Då var jag ju såklart jättepigg och jag ställde mig och städade och diskade mitt i natten. Satt lite vid datorn och helt plötsligt dog den och när jag startade den så funkade den, men skärmen var helt svart. Skitdator!!!!! Sen vid 4 var det dags att sova.

Måndag - Tana ringde och väckte mig och ag åkte till henne. Vi spelade lite kort och Yatzy, sen var det dags att åka till stan och sola. Det är ju så tråkigt väder och man vill ju inte vara helt kritvit på sommaren. Köpte sushi och hem till Tanja igen. När vi kom hem till henne så låg det tärningar på golvet. Då hade Molly varit uppe på bordet och spelat yatzy. Vi hittade bara 4 tärningar och letade som fan efter den 5e. Tänkte bara att hoppas hon inte svalt den. Vi letade som galningar och till sist så hittade vi den. Då hade hon lagt den i en pappåse på nått sätt.
Nu sitter jag och kollar på TV och testade och starta datorn igen. Funkade inte! Sen så testade jag att starta den igen, fast denna gången i felsäkert läge och det funkar. Kommer snart kasta ut datorn genom fönstret!

Det blev visst ett långt inlägg så nu ska jag sluta skriva.

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0