late update

Jag har varit jätteseg på att skriva men har inte haft tid. eller joo, jag har haft all tid i världen men inte orkat ta mig tid rättare sagt :P hehe. I lördags var jag och Tanja på Olearys och sen gick vi till Sand :) Sen i söndags så sov Tanja ganska länge och jag hade typ inget att göra. Var ute med Ozzy och promenerade och sånt. :P
Måndagen bjöd på bus med Molly Mus/MONSTER!!! :) Men vi blev gött shockade när hon löd helt plötsligt efter att vi brottats rejält. Sen på kvällen så tog jag och Ozzy en långpromenad.
Idag har jag inte gjort så förfärligt mycket, var med Tanjus och Martius på Ö&B och köpte Green Cow - för er som undrar så är det en energidryck :P Sen gick jag till Mamiii och åt mat :P sitter vid hennes dator nu och ska ringa Tanja nu. så om du läser detta innan jag gått och hämtat telefonen så måste du låta överaskad :)

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0