Okeeeey?! :)

Världens bästa kontaktförmedling - Sara and Tanja company.
Ni får ursäkta men jag är jättepackad och har nyss kommit hem till Marie. Oskar och Marie ligger och snackar.... hmm, jag vet vad som kommer hända ;) hahahaha... Det var planerat att jag och Marie skulle på Lipz ikväll och jag frågade om Tanja ville med. så skulle hon och martin med ocfh sen frågade oskar om han fick också komma. och jag sa jaaaa...det är klart. och nu delar marie och oskar säng, så vi får väl se vad som händer :P jag hör liteljud från sovrummet så aa,, ;´P hehhe :)
Förut i eftermiddagsvar jag och tanja på överby och shoppade ochfikade:)
jävla spacetangent vill bara funka när den själv vill =/
KontaktförmedlingAB by Sara and Tanja company


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0