Whiskey <3

Idag så har jag varit hos min mommo och hjälpte henne med internet som krånglar. Sen åkte jag hem en liten stund och nu är jag hos Mamiii. Var ute med Molly och "gänget" dvs, Tanja, Martin, Tiina och Teddy, på en "långpromenad". Mollys långpromenad :P Så fick vi Tiina att springa :)
Sen gick jag till Mamiii igen eftersom jag lånar hennes tvättmaskin och tvättar lite kläder. Det är ju så förbannat svårt att få en tvättid på min gård.
Imorgon ska lilla Whiskey avlivas =,(
Hon är jättego men det är ju synd om henne när hon är sjuk, så mamma ska åka med henne. En jägare i Velanda som skjuter henne, och jag klarar inte av att åka med.
Min lilla kelgris :(
Men man får tänka positivt, hon kommer inte vara sjuk längre...
Och jag har ju kvar hennes kattunge som är en liten pajas, Picasso curacao (uttalas kyrraså!!) nickname Picasso.
Snart ska jag gå ut på långpromenad med Ozzy. Det är så skönt att gå på kvällen och rensa huvudet. Fast det dröjer ca 2 timmar innan vi ska gå ut. går ut vid 22.00, då är det minst folk ute och Ozzy kan springa som han vill utan att någon bryr sig :)

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0