God morgon, eller nått

God morgon!
Nu har jag precis varit och hämtat och kopplat in mitt internet :)   (Wihuu!)   så jag slipper åka hem till mamiii varje gång jag ska kolla något på datorn :P
Jag kunde inte somna inatt trots att jag inte hade sovit en blund natten innan så jag räknade timmarna,
och 37 långa timmar var jag vaken! Sen till sist, efter många om och men, så kom John Blund till mig!

Jag var ute och körde inatt för det brukar få mig och koppla av, vilket det gjorde också.
Tills jag blev stoppad! Jag tog fram körkortet innan polisen ens hade kommit fram till bilen och han blev gött chockad!
Polisen - öööh, mm, ööh,.... tack.
Jag - Har gjort detta förr.

Haha, han var nästan helt paralyzerad :P

Dags att kika vidare på internet!

PussPuss

 Parfym
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0