Onödigt

Idag har jag gjort väldigt många onödiga inlägg, men det är bara för att jag inte ska somna!
Får  inte sova förens ikväll annars kommer jag vara vaken hela natten, som vanligt. Och det vill jag inte för att det är så tråkigt! Ingen är typ vaken och man vill inte ringa och störa någon som KANSKE är vaken.
Så inatt åkte jag hem till Mamiii och gick ut med Ozzy och sen så åkte jag hem och sorterade tvätten, tog bort garderobsdörrarna och hängde trådgardiner framför vilket blir enkare, eftersom sängen står framför och hittills har jag behövd dra fram sängen varje gång jag ska in och rota runt.

Nu kom jag av mig från ämnet igen men jag orkar inte vara vaken mycket längre så jag får gå en promenad med Ozzy och se om jag blir lite piggare!

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0