=)

I lördags så var jag på 50års fest och det var askul :) har fortfarande ont i kroppen efter alla vurpor i brännbollen ;) haha
Det började med mat och lek och slutade halvdeckad på golvet hemma hos helena, och linda mobbade mig :) Men jag var inte fullast iallafall! Jonas spydde inne på jossans rum men i hinken som tur var och Tommy siktade in sig på väskan i bilen på väg hem. HAHA! tycker bara synd om jossans mobil och kamera som hon hade lagt ner där i.

I söndas så var jag kvar hemma hos helena och vi bestämde oss för pizza! sen blev det kortspel och candy!

Igår blev det en walk med Tanja och hundarna och vi satte oss i mygganparken och chillade på en filt med redbull och jordgubbar. Kastade boll med Molly och Ozzy och det var första gången molly var lös på riktigt, innan har det ju bara varit i sommarstugen i fjällbacka när vi var där :) Men hon var jätteduktig =) förutom när det kom en hund och jag fick springa efter henne :P haha, Tanja bara stod där och lekte med Ozzy och sket i henne och lät mig göra jobbet =P hahaha.
Sen så åkte vi till hemmakväll och hyrde 3 filmer men vi har bara sett 2 just nu. vi började i skräckfilmen och mitt i den så ringde Martin och ville att vi skulle ut i skogen och hämta han och Kim som hade varit och fiskat. UGGHH, ut i en kolsvart skog när man kollar på skräckfilm som handlar typ om en skog. NOT NICE! Och så kollade vi på en komedi som handlade om Playboy mansion och sånt som var helt sjuk fast rolig =)
Den sista filmen som vi inte såg är en gängfilm så får väl se om vi orkar kika på den idag :)
Kunde inte somna inatt så jag möblerade om hemma mitt i natten och har sovit 3 timmar inatt :O
men kan inte sova nu liksom, klockan är ju bara 2. Plus att jag måste till Olearys när det öppnar och hämta min dator som ligger där. :)
Så vi får se vad denna dagen har att erbjuda, ska se med Tanja om vi ska ut till deras stuga och fortsätta måla. Vi började förra veckan men det var ju bara grundfärgen, köket och matsalsdelen ska bli i en snygg grön färg men just nu så är väggarna vita med dom galma tapeterna som fortfarande lyser igenom på några väggar.
Men Sara och Tanja fixar, you know :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0