tröttis

Wööööh, så trött idag!
Igår så blev det lite för mycket party och jag kom hem till mamiii 7 imorse, men jag var ju inte trött så jag var ute med ozzy i typ en timme och sen ställde jag mig och lagade mat och sen gick jag och la mig. så somnade väl vid 9 imorse ungefär. Sen så hade jag lovat marie att åka och hämta anton i göteborg så jag fick så fint tvinga mig upp.
Men vi hade kul igår :) först så satt jag, tanja, martin och niklas hemma och tanja. Sen gick vi och mötte jerry, oskar, emin och dampkristian och så gick vi till manny. Sen vid 3 eller något så blev manny trött och ville sova så då gick vi till oskar och fortsatte festa. Sen när solen hade varit uppe ett bra tag så kände vi att det kanske var dags att dra oss hemmåt.
bla, bla, bla.. nu sitter jag här hos mamiii med min dator och pimplar REDBULL!! Mmmmm :)



Ozzy när han var helt nyfödd =)



Naawh, Ozzy när han är liten valp =)

nej nu orkar jag inte skriva mer, somnar ju snart :P hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0