Vila I Frid Markus

Har ganska nyss vaknat och tänker tillbaka på gårdagen. Det var så mycket folk på jobbet igår och så mycket att göra.
Jag hade spelare hela tiden från klockan 22.30 igår, och så varmt det var. Kunde knappt andas och svetten bara rann. Usch vad äckligt det var. Fick gå och duscha halv 4 på natten. Plus att jag var helt borta i huvudet eftersom jag precis hade fått reda på att Markus - den bästa vakten på Back Stage - hade omkommit i en Mc olycka. Hade hört talas om det men visste inte vem det var som hade omkommit. Farhan berättade det för mig igår innan ruschen kom vid bordet. Sen, såklart, vann alla spelare massa hela tiden. Jag förlorade, och förlorade och tillsist så hade jag inga marker kvar nästan. Ett tag så hade jag inga 20 marker kvar och fick ge vinster i 10 marker. Jobbigt värre! Men sen så växlade några spelare sina 20 marker till mig mot 50 marker. Så det gick lite bättre, men sen förlorade jag dom också :/

Igår var jag ju ute i Velanda och grillade och mm, så gott det blev, men jag blev så äckligt mätt! Åt alldeles för mycket :/

Vila I Frid Markus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0