söndag

Har väntat på vimmlet från igår hela dagen och dom har inte blivit uppladdade ännu :/ Får snart ta ett allvarligt snack med mich så han laddar upp vimmlet snabbare :P
Igår var det iallafall riktigt kul, jag var nästan rädd att kolla mig själv i spegeln så som jag hade blivit sminkad. Robin skrek som en tjej och hoppade bakåt när han såg mig. haha, det var kul :) Bild kommer så fort vimmlet kommer ! Riktigt lyckad kväll igår ! :)
Jag hade sminkade "rivmärken" på kinden igår som han gjorde med nått limgrejjs, av det limgrejjset så har jag typ fått en liten allergisk reaktion så nu ser det ut som om jag har riktiga rivmärken för att "rivmärkena" är så röda, haha :P

idag har jag varit hos mamiii och hämtat lucifer och nu så ligger jag på soffan och chillar framför tvn och funderar på om jag ska gå och lägga mig snart .. får se hur jag gör :P

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0