update

Torsdag: Jag och Sophie var ute på krogen för att festa för en gångs skull och inte bara jobba :) Vi gick till Backstage såklart ;) Vi hade jättekul och när det stängde så satt vi kvar en stund. Peter och Jonas hade jättekul åt mig för att jag var så full. :P När vi väl skulle dra oss hemmåt efter att ha suttit kvar en stund så fick vi erbjudandet att få skjuts hem av Jonas och att åka bil istället för att gå tackar man ju inte nej till =)
Fastnade på ett par vimmelbilder men Mich har inte lagt upp dom ännu :/ Har skickat mail till honom så förhoppningsvis kommer det snart :)

Fredag: Låg bakis större delan av dagen och sen var det dags att åka och jobba. När jag kom till jobbet så fick jag ju såklart höra komentarer som: bakis idag ? och: Spydde du igår? haha, det var bara för att jag berättade om en annan gång som jag hade varit där och Freddan fyllde på min drink med massa sprit när den nästan var slut och jag kom hem och mådde inte så bra. haha.

Lördag: Var hos mormor och käkade middag. Morfar var uppe och hälsade på från Malmö =) Sen så åkte jag hem och försökte ta en powernap innan jobbet men kunde inte somna. Väl på jobbet så var det ganska lugnt i början så jag fick en flipp och började städa ölrummet. SHIT vad ölfat väger mycket !! När vi stängt så råkade det bli lite efterfest och jag kom hem klockan 9 på morgonen :O Kunde ju såklart inte sova eftersom jag var övertrött och hade fått sån ryggvärk av att flytta runt på alla ölfat för att kunna skura golvet. Satte mig ner i duschen och duschade vaaarmt =) Sen höll jag på och decka i duschen så då gick jag och la mig. As schyssta dudes som spelade i lördags: Bai Bang! totally awsome dudes! =)

Söndag: När jag vaknade så hade jag sån fruktansvärd ryggvärk så jag fick ta starka värktabletter och var helt groggy resten av söndagen och gjorde ingen nytta alls förutom att gå ut med Lucifer och leka lite med honom. Men smärtan försvann iallafall.

Måndag: Ryggvärken kom tillbaka så har tagit starka piller idag också och känner mig helt groggy. Blir så trött av dom också så jag har hållt på att somna flera gånger. Senaste gången var jag jättenära på att somna och då ringde min chef och undrade om jag kunde jobba på onsdag. Hade redan snackat med Jonas om detta så eftersom han frågade mig redan i fredags om jag kunde jobba istället för honom. Men nu så är det spikat - jag öppnar Backstage på onsdag =) yeey ! =) Nu så ligger jag och kollar på G.I Joe och ska snart ut med Lucifer och se om jag eventuellt kan somna efter det. tror inte det för nu så börjar jag bli övertrött! :P

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0