söndag

Nu var det att tag sedan jag skrev igen, jag vet. jag har bara inte orkat :P

Fredag - Jobbade och det var så himla LITE folk att jag bestämde mig för att inte ens öppna min bar, utan jag, linda och jonas gick och slogs om att plocka disk medans jimmy stod i baren.

Lördag - Jobbade och det var så himla MYCKET folk att vi fick stoppa insläppet! Det var så mycket folk och så klart hade jag bestämt mig för att ha jeans på mig för första gången när jag jobbade - big fail! Det var så jävla varmt i lokalen att det var imma på allt som det kan bli imma på ! Efter det så blev det efterfest med jimmy och jonas och jag kom hem vid halv nio på söndagsmorgon :P



Söndag - Sov mestadels av söndagen utom när jag skulle ge lucifer mat och när jag var tvungen att gå ut med honom. Lite lek blev det också såklart :)

Måndag, Tisdag - kommer inte ihåg vad jag gjorde, vet att jag städade och sånt shit :P

Onsdag - Var uttråkad så jag cyklade till Backstage för jag tänkte att det finns alltid folk där som man känner. Först så träffade jag jimpan, kim b och några till. Sen var dom så fulla att dom åkte hem jätte tidigt. Men då träffade jag min syssling istället och snackade och drack lite med honom. Sen så kom max, mp och bella så då hamnade jag vid deras bord. När det stängde så stannade jag kvar i några minuter tills att jag kände att jag ville hem för att jag var så full. :P

Torsdag - låg bakis en väldigt lång tid och sen så gjorde jag lite nytta i hemmet.

Fredag - Kom till jobbet 15 minuter innan jag började och skulle in och hänga av mig när jag möttes av chefen som stod i min bar och serverade folk och sa: "GUUUD, VAD GLAD JAG ÄR OCH SE DIG !!! Det är helt gaaalet mycket att göra. Kan du hoppa in direkt" Hahaha, så jag fick byta om och skriva in mig i liggaren och sen hoppa in direkt :P 2 grymma band spelade också :)

Lördag - IMPIOUS hade releaseparty och stod såklart på scen! sköna gubbar!
Satt kvar en liten stund och tog några öl efter jobbet eftersom min bil är paj :( Nu så är jag inte ett dugg trött men måste ju försöka sova lite. Ska hem till mamiii sen så hon får se twilight eftersom jag ska bjuda henne på new moon i födelsedagspresent :)

Nä, nu orkar jag inte skriva mer, nu ska jag somna på soffan framför tvn :) .. Gonatt



Kommentarer
Postat av: Metalnallen

tackar tackar :) sprid gärna vidare till mer rock o metal fans :) du har sett min huvudsida Metalnallen också väl? Inte bara Metalnallen´s Dagens!

2009-11-23 @ 17:13:11
URL: http://metalnallensdagens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0