update

Onsdag: Jobbade eftersom Jonas och Jimmy skulle ut och supa. Dom var inte jättenyktra när dom kom :P när vi stängt så satte vi ossoch tog en cider och chillade. Sen var det dags för en shot och sen börja städa. När städet var klart så blev det lite mer cider och några fler shottar. För min del så blev det bland annat absinth så jag blev rätt onykter ;P Sen var det dags för mig och Sophie, som kom till backstage och drack, att dra sig hemmåt. Tror aldrig att det tagit så lång tid att gå hem :S haha. Det blev även ett "snacka skit stopp" på ett, ööh.. typ tak. Vet inte vad man ska kalla det men tak är väl den bästa förklaringen. :P

Torsdag: Låg bakis HELA dagen! Självförvållat - ja, men får ju ändå tycka synd om mig själv ibland (A) Den enda nyttan jag gjorde på hela dagen var att gå ut med Lucifer.

Fredag: Idag så har jag inte gjort särskilt mycket heller men ska fixa mig nu och dra mig bort mot jobbet snart :)

Marcos och Jimmy kör några shottar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0