Headline unknown

Varför kallas Trollhättan för akvariet? Jo, det är så många gupp i.
haha,, var tvungen att sno den komentaren av rajjan för jag tyckte den var rolig (A) =)

Har nyss kommit hem efter att ha varit en liten sväng och träffat Krick och Mr Mortå, det var ju inte igår och nu så skriver jag blogg samtidigt som jag leker med Lucifer :P

Igår så var jag hos Tanja och Martin och hälsade på en snabbis innan det var dags att åka hem, gå ut med Lucifer och vidare till jobbet.

Sitter också och filosiferar på vad jag ska ha för outfit på halloween. Jobbar på Backstage då och vi i personalen ska vara utklädda =D

Sen så längtar jag till krogbowlingen =) Har ju 2 team jag kan vara med i, men jag väljer att spela med Backstage och förhoppningsvis spöa skiten ur JPC (mitt andra jobb) (A) Förra året så kom ju JPC fyra om jag minns rätt så vi får bowla bra för att slå dom, Chrille kommer ju komma ner från Stockholm för att hjälpa JPC och han är grymt bra så ,, aa ..

Osbourne reloaded på tv så -
PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0