Tisdag

Nu var det ett tag sedan jag skrev - jag vet ..
Är just nu i göteborg och passar mina kusiner medans min morbror och hans fru är på älgjakt i fjällbacka. Är dessutom sjuk, bättre idag än vad jag var igår som tur är :)

Vad har hänt då ? :
- hål i avgasröret på bilen
- sjuk
+ snart klar med lägenheten
+ sjukt bra kvällar på jobbet
+ planerar klädsel för halloween (jobbar), enligt facebook så skulle jag vara prinsessa men det är ju inte ett dugg hemskt så nej tack ..
+ Lucifer är snart helt rumsren =D

aah, en liten sammanfattning av allt .

Imorgon så ska jag hem till trollhättan igen och förhoppningsvis så är jag frisk imorgon ( tror inte det men hoppas) för det är så jobbigt att köra bil när man är febrig och förkyld .

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0