Fatal Smile

I fredags och igår så var bandet Fatal Smile och spelade på Backstage och dom drack också upp våran sprit :P
Stod och snackade med två av snubbarna och dom var grymt sköna gubbar asså, speciellt alx som man inte kunde göra annat att skratta åt.. :) Synoptik.nu!! haha :D aah, jag orkar inte skriva allt men det var en riktig lyckad helg iallafall (bara en sak som kunde varit bättre .. ) och jag hade verkligen att göra eftersom fatölen tog slut i min bar, så jag fick springa till jimmys bar HELA tiden eftersom när faten tog slut så skulle ALLA ha fatöl .. aja, fick motion iallafall,, ingen som kan komma och säga att jag inte tränar här inte!! :P hahaha.

Nu är det dags att lägga sig på soffan och sätta på en bra rulle och gosa med lucifer :)



PussPuss


Kommentarer
Postat av: Linda!

säg till nästa gång du jobbar på backstage så kanske jag kommer upp och smakar på lite kusin drinkar ;)

2009-09-27 @ 21:02:09
URL: http://asomilinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0