Tisdag

Nu är det ett tag sedan jag skrev så det är dags med update.
Förre veckan så kom Tanja på besök och kikade på min nya lägenhet och hon kom med den bästa inflyttningspresenten - 2 matkassar fyllda med mat :D Tack gulliga du! :)
Vad har jag gjort annars ?, jag har hållt på att flytta, har jobbat och i går så hämtade jag Lucifer <3



Han är jätteduktig och idag så har han bara kissat inne 2 gånger och bajsat inne 1 gång så han är jätte duktig :D
Vi har tränat lite sitt också och han börjar redan förstå :)

Nu så ska jag leka lite med Lucifer och sen blir det duschen som gäller ..

PussPuss


Kommentarer
Postat av: Tanja

Den är ju superfin :D

2009-09-23 @ 10:34:07
URL: http://tanjaritasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0