work

Igår så jobbade jag igen och jag stod själv i den nya baren och fick kassa rekord så jag hade verkligen att göra igår :) Den var inte en enda lugn stund och när klockan var 2 så var det hur mycket som helst att städa undan .. :O Backstage är ju numera den enda baren med 18 år på helgerna så det är massa "småbarn" som kommer dit nu. Meza har visserligen och 18 år, men det stället är inte populärt så alla kommer till backstage :)
Får se hur mycket det blir att göra idag, vi är bara 2 bartendrar idag, eftersom jonas har tagit ledigt idag och ska till gbg och festa, så jag och jimmy kommer antagligen få jobba röven av oss ikväll ..  Men men, det ska vi nog fixa :D

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0