work

Igår så skulle jag varit på VIP invigningen av Olearys nya lokaler, men min boss ringde och undrade om jag kunde jobba och jag tackar inte nej till att stå i baren :) Det var bara jag och jonas som jobbade igår så det var mycket att göra - baren, disken och maten fick vi klara av helt själva. Sen när vi skulle stänga så tog det aslång tid att städa allt, vi var klara vid halv 5 ungefär och sen så satte vi oss och kopplade av och käkade pommes :P Det var tur att jag hade hundvakt till Lucifer igår eftersom jag var borta i 10,5 timmar :P Men idag så är vi många fler som jobbar så idag kommer jag hem ganska tidigt .. aah, typ 3 ;P
Vimmel på
Rockspot
Nu ska jag duscha och fixa för work, leka lite med Lucifer innan också :D

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0