Hultsfred <3

Idag så har Lucifer, Bosko, Pepsi, Jag, Janna och Lollo varit uppe på bruks med hundarna i drygt 3 timmar =) När vi kom hem så lagade jag mat, ungsstekt falukorv med hemmagjort potatismos, och medans potatisen stod på plattan och korven i ugnen så fick jag massage av Janna .. Den var välbehövd kan jag säga !. Klippte Jannas hår förut och klippte in löshåret hon ska ha i hennes hår också, riktigt tjusigt blev det =)
Nu ska vi snart gå till Lollo och Chris för lite spel och drickande, tyvärr så jobbar Chris så han kan inte dricka, men han får ju trevligt besök iallafall =P ( han jobbar som personlig assistent och hans brukare kommer vara hemma hos dom också, därför han inte kan dricka )


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0