april april, din dumma jävla sill !

Igår så jobbade jag i Black Jacken för första gången på typ 5 månader .. Det gick mycket bättre än jag trodde, jag trodde att jag skulle tabba mig rejält massa gånger, men inte en enda tabbe lyckades jag med ^^
När jag slutat i BJn så gick jag till Backstage en stund och tog några Ice med Jimmy, Sophie, Sundet, Jonny och Elf. Effe fick sitt körkort i tisdags, Grattis Elf !, så han var nykter och körde och när vi skulle hem så trängde vi in alla oss och en till tomte. Så vi knödde 5 pers i baksätet andra dagen på efls körkort ;P haha, man måste ju börja vara olaglig någon gång ;)
Trevlig kväll var det iallafall och ikväll så ska jag jobba igen. Jobbar hela helgen faktiskt, från idag, till söndag ^^

Har ännu inte råkat ut för något aprilskämt, som tur är !, men jag funderar på något bra aprilskämt man kan göra på jobbet ikväll för att vara jobbig mot mina arbetskamrater .. någon som har ett bra förslag ? =D



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0