Desperate Housewifes

Igår så hittade jag det nyaste avsnittet av Desperate Housewifes som jag låg och kikade på. För er som inte vill veta vad som händer - sluta läs !

Det börjar med att dom är på sjukhuset och dom vet inte ännu vilka som har klarat sig och inte. Lynette klagar över smärtor i magen så hon blir inlagt för att kolla så tvillingarna i magen mår bra.
Under tiden så pratar Susan med Mrs. Mcklusky om Karl och då börjar Susan tänka på vad som kunde ha hänt om hon inte kastat ut Karl när han varit otrogen. Och då får man se hur Susan börjar äta kakor och sen får man se henne fet. Jag skrattade när jag såg det för att hon passade inte i dom extrakilona. hehe.



Något mer man får se är när Gaby drömmer om att hennes dotter räddades av Gud för en orsak och att Lynette bara var hans redskap för att rädda henne. Till sist så trodde Gaby att Lucia hade räddads för att bli en känd skådespelerska och så får man se när Gabrielle blir gammal. :P Resten få ni kolla på själva, orkar inte skriva ett helt avsnitt ;P Men vad händer med Lynettes tvillingar ?! Vilka är döda och vilka lever ? ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0